Friday, November 1, 2013

Filled Under:

im a fan of vampire..any problem??

Bismillahirrahmanirrahim..assalamualaikum kepada semua saudara seislamku dan salam sejahtera kepada mereka yang bakal kembali kepada Islam. =) baik entry kali ni mungkin agak ganas bunyinya..hehe..tp ada maksud yang tersirat di sebalik nya..

yup, im a hard fan of vampire..to be specific, im a loyal fan of The Vampire Diaries and The Original..any with problem with that? if yes, go hang urself on the ceiling..opss? hehek gurau ajaa..baik, sebenarnya ingin berkongsi kelebihan2 'epic' yang ada pada diri vampire ni. dan kalau diizinkan Allah,(walaupun agak mengarut) diri ini ingin menggunakan kelebihan-kelabihan vampires ni untuk Islam! ohoho cool!

1. Vampire suka hisap darah orang..kalau yang terlalu lapar darah tu, boleh mati manusia tu! (due to blood drained )
-baik kalau nak aplikasikan kelebihan yang pertama ni, sebolehnya2 diri ni nak suruh vampires pergi ke negara2 Islam yang dalam kesusahan. pergi hisap darah tentera rejim Basyar! dengan darah Basyar tu sekali hisap ha! biar depa sedar skit! ( sabar2..) takpun, pergi hisap darah orang2 Syiah yang maha menyesatkan tu! arghh! (ok baik sabar erma.......)

2.  Vampire sangat hebat dalam memukau fikiran manusia. (pukau)
-aha, kalau la diri ini boleh gunakan kelebihan vampire ni untuk membawa semula sahabat2 di luar sana untuk kembali kepada fitrah Islam, pasti semuanya akan menjadi indah..mashaAllah..=) tapi....x elok jugak sebab ni kaedah pukau..hehe..so maksudnya kita kena sentuh hati mereka sekali..so vampires?? sentuh hati mereka dengan iman! eh?

3. Vampire boleh terbang dan bergerak pantas macam kilat!
- ini yang paling disukai! andai bisa aku terbang ke bumi anbiya dan membantu saudara2ku yang sedang menderita di sana..=( bantu mereka, selamatkan mereka, bebaskan mereka. Allahuakbar! hanya doa yang mampu ku hulurkan..huhu..juga! kan best kalau dapat terbang ke Mekah? buat umarah n haji? subhanallah serunuk aiy! jom vampire, kita gi haji? hehehe

4. Vampire boleh hapuskan segala memori silam mereka..
- mashaAllah ini sangat seronok kalau diaplikasi dalam kehidupan manusia. kenapa? sebab saat kita bertaubat, kita harus berazam untuk tidak mengulangi lagi dosa2 silam kita. jadi, apabila kita mampu untuk melupakan dosa2 silam setelah bertaubat, insyaAllah diri yang kerdil lagi hina ini tidak akan teringin untuk mengenang mahupun mengulangi dosa tersebut. kesakitan masa lalu juga dapat dihindari..erase my bad memories, and let me live like a boss! wahaha..(gelak vampire)

hehe scary tak? ini Klaus namanya..:)

alhamdulillah, bukan niat untuk menjadi seorang vampire..hee sekadar imaginasi dan fantasi semata-mata..aku tetap aku..bersyukur menjadi hambaNya dan sentiasa berusaha untuk menjadi the best kebabomm di sisiNya..=) fuhh! moga Allah redha..fihifzillah..=)

assalamualaikum..peace!

*tahniah kepada sahabat2 yang dapat result hari ini..segala2nya datang dari Allah..usah persoalkan resultmu,bersyukurlah..tetiba teringat satu quote yang pernah bermain di bibir suatu ketika dahulu..ISLAM IS THE WAY OF LIFE YOO! =)

0 comments :

Post a Comment

Copyright @ 2013 Daie Jiwa Kacau .