Monday, October 27, 2014

Filled Under:

Khas buatmu yang bernama Ummi Zulaikha Khairunnisa Zainulabidin

Bismillah..alhamdulillah..selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad saw..syukur masih diberi kesempatan untuk bertaubat dan kembali kepada Allah..

coretan kali ini? sungguh khas buat insan ini..entah apa yang mendorong hati untuk membuat nukilan untuk insan ini..ok mungkin sebab malam dah terlalu panjang and saya tak tau nak buat apa.haha

assalamualaikum cik Ummi ku, :)

pernah terfikir kenapa Allah hantar aku kepada kau and kau kepada aku?*haha nak muntah.

ok ummi..kita berkawan kerana Allah..ingat Allah dalam setiap nikmat yang kita dapat sepanjang bersahabat..sungguh, jujur, hati selalu terguris dgn tingkah laku kau, tapi itu semua nikmat dari Allah. siapa aku untuk berkecil hati?? take it easy man! ckp nak masuk syurga sama2? :)

kadang2 hati risau andai kebahagian dalam bersahabat ini bisa membuat aku lalai dan leka dari Allah..ummi tolong ingatkan aku..tegur aku.hentam aku.ketuk aku.hentak aku sampai aku sedar!
orang kata kasih sayang itu perkara yang subjektif..sukar untuk diluahkan. namun kau tahu aku bagaimana, kasih sayang itu akan aku zahirkan seboleh yang mungkin walaupun kau stone! hahaha..

ummi, sepanjang kita bersahabat, kau banyak berhabisan wang ringgit untuk aku yang miskin. *nangis. aku mohon halalkan yang terlebih dan terkurang..sungguh! amalan setiap anak Adam akan tergantung di langit apabila dia mati sehingga hutang tersebut dilangsaikan..

ummi, aku sokong setiap keputusan kau..i support everything u do!just remember Allah in every step..banyakkan amal soleh, amal sunat, sedekah, jaga mak, jaga diri. study smart and study hard darling! semoga Allah pertemukan pasangan hidup yang soleh untuk kau..insyaAllah! aku mok jadi pengepit!

ingat and kenang daku dalam doamu..jangan gatal. jangan ngegeh..i love u to the max! hoho..pesanan: mohon jangan stone and feelingless please??ok bye love u muah2! :)

0 comments :

Post a Comment

Copyright @ 2013 Daie Jiwa Kacau .