Wednesday, December 25, 2013

Filled Under:

engkau beruntung, berbahagialah!

assalamualaikum wbt..bismillah, salam dan selawat ke atas junjungan besar Rasulullah saw..salam sayang kepada sahabat Islam dan yang belum Islam..moga kita sentiasa dalam lindunganNya..amin insyaAllah..

hari ini hati bersyukur dan puas kerana mampu mendekatkan 2 hati yang tidak saling mengenali. namun hakikatnya kedua-dua hati itu sentiasa dekat di hati ini..ku pertemukan 2 hati tersebut dengan harapan yang di sana mampu membantu yang di sini, :)

ku amati setiap bait perbualan 2 insan ini..sengaja ku biarkan pada asalnya,kerana tidak ingin mengganggu perbualan mereka..(tp perangai nakal ni memang xleh nak buang,ganggu jgk! hehe) namun, makin ku amati perbualan mereka, makin tersentap dan terdiam diri ini..sebak menyelubungi diri! air mata menunggu untuk jatuh membasahi pipi..terlalu perit untuk membaca bait2 perbualan tersebut, tak mampu ku bayangkan sakit yang kau rasai sahabat! =( bahkan tika ini juga air mata menunggu masa untuk jatuh..

syg, akak minta maaf sebab selalu paksa syg makan..akak marah syg kalau xhabis makan..maaf sgt sgt sgt sgt syg..akak tak tau apa yang syg rasa..demi Allah syg! akak terlalu leka sampai tak pernah cakna tentang keadaanmu..maaf syg..maafff..:(

mengalir laju.................................

syg, kuatlah menempuh ujian Allah ini..sungguh aku cemburu padamu,sungguh kasih Allah padamu..tiap saat dosa mu terampun dek kesakitan yang ditanggung..usah kau gusar sayang, aku akan menjagamu,walaupun pada hakikatnya kita jauh..doa yang menjadi senjata ku untukmu..beruntungnya engkau! :)

nikmat Allah itu luas, manfaatkan sebaik mungkin~

0 comments :

Post a Comment

Copyright @ 2013 Daie Jiwa Kacau .